środa, 8 sierpnia 2012

75 lat Dustina Hoffmana.

Dzisiaj 75 lat kończy jeden z największych żyjących aktorów amerykańskich Dustin Hoffman. Występuje w filmach od lat 60 ubiegłego wieku. Z racji urodzenia jest zodiakalnym lwem. Ludzie spod tego znaku charakteryzują się upartością, siłą woli, ale też pewną dozą lenistwa. Dustin tak jak lew umiejętnie przewodzi stadu. od lat jest uważany za gwiazdę światowego formatu. Zagrał w bardzo wielu filmach. Ja natomiast najbardziej kojarzę go z " Hook". Pamiętam jego charakterystyczny hak zamiast dłoni. Dla mnie to będzie jego najlepsza rola. Największą sławę przyniósł mu film "Absolwent". Owszem widziałem, ale jak dla mnie zbyt nudny i nie podobał mi się. O wiele lepsza była komedia z Benem Stillerem "Poznaj moich rodziców". Szczerze powiedziawszy, gdyby moja przyszła żona miała takiego ojca jak jeden z dwóch - i nie ważne czy to postać grana przez Roberta De Niro czy Dustina Hoffmana - chyba bym zrezygnował?.
Ostatnia rola , o której słyszałem to zdaje się serial "Luck", w którym gra nasza Weronika Rosati. Do polski ten serial jeszcze nie dotarł, więc nawet nie wiem jak w nim wypadł. Zastanawiam się tylko czy pomiędzy Weroniką a Dustinem doszło do romansu na planie?. Szczerze powiedziawszy ten temat w Polsce, chyba ludzi najbardziej interesuje.
Dustin Hoffman

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz