niedziela, 19 sierpnia 2012

Cher Lloyd pokazała majtki.

Cher Lloyd
Dzisiaj byłem sobie na jednym z portali społecznościowych i widzę rewelacyjną wręcz informację z gatunku: “co to kto pokazał ciekawego”. Otóż znana, młoda, brytyjska piosenkarka w czasie koncertu występowała w skórzanej, krótkiej spódnicy a jakiś fotoreporter zdecydował się zrobić jej zdjęcie od dołu. Widać na nim lekko wystające majteczki.
http://www.flickr.com/photos/bratnick/6911218387/ 
Ludzie mają teraz, o czym gadać. Taki ten świat już jest ułożony. Ja natomiast patrząc się tak na te zdjęcia myślę sobie, że przecież mamy lato i jest gorąco. Trudno oczekiwać, że piosenkarka będzie tak stała sobie przed mikrofonem i ociekała potem. Ubrała się tak, jak pogoda na to wskazywała. Mogła wprawdzie nałożyć szorty, ale spódniczki też są spoko. Mnie, jako facetowi się podobało i nie mam nic przeciwko temu, aby częściej pokazywała się ta sympatyczna dziewczyna w takim właśnie stroju.
Pamiętam, że kilka lat temu widziałem koncert Jennifer Lopez na stadionie. Stała tak sobie za mikrofonem, jeśli można to nazwać staniem w jej wypadku i cała ociekała potem. Wyglądało to tak, jakby stała w deszczu a wokół niej błękitne niebo i prażące słońce. Nikt chyba nie lubi mokrych kobiet?. One same zresztą też się wstydzą spocić publicznie.
Wracając do Cher uważam, że wyglądała ślicznie jak zwykle. Majteczki też zresztą miała śliczne, bo w groszki.ZAPRASZAM NA WIĘCEJ O CHER LLOYD.
Niestey zdjęcia ślicznej Cher w krókiej spódniczce zniknęły a szkoda, bo ładnie wyglądała.
Cher Lloyd



Chociaż ja na jej miejscu wybrałbym inny krój spódniczki, bo ten nie do końca mi się jakoś podoba. Ten zamieszczony poniżej jest moim zdaniem dużo fajniejszy dla takiej dziewczyny jak Cher.
spdniczka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz