piątek, 24 sierpnia 2012

Ewa Farna -lśni i czaruje w Bitwie na głosy.


 Wbrew tytułowi program "Bitwa na Głosy" dopiero będzie miał swą emisję, ale już teraz mogę napisać bez obaw, że Ewa będzie w nim lśnić i czarować.
Wciąż nie mogę się nadziwić, że Ewa Farna artystka polsko-czeska tak bardzo w ostatnim czasie wypiękniała. Wygląda po prostu cudownie. W tym roku skończyła 19 lat i zdała maturę. Dla ciekawości dodam, że dostała same jedynki!.

Oczywiście pisała maturę w Czechach a tam wszystko jest odwrotnie niż u nas. Dla Ewy te oceny są celujące. W każdym kraju jest własna skala ocen. U nas "6" to celująca ocena w Czechach najgorsza i na odwrót. W USA z kolei najlepsza to "A". Taka tam ciekawostka. 

Ten rok był dla Ewy jednocześnie pełen sukcesów, ale też bolesnych lekcji. Od jesieni będzie studiować w Warszawie oraz poprowadzi swoją drużynę w “Bitwie na Głosy” emitowanym w TVP2. Jestem wielce ciekaw jak jej pójdzie w obu przypadkach. Ze swej strony życzę jej powodzenia. 

Ta śliczna dziewczyna działa na moje zmysły. Myślę, że nie tylko moje?. Lubię jej muzykę i styl, który prezentuje. Zauważyłem, że modne stało się ostatnio noszenie skórzanych spódnic. Widziałem takie zarówno u Cher Lloyd jak też u Ewy. Obie wyglądały cudownie.

Wiem, że Ewa nie ma figury modelki i część krytyków jej to wypomina, ale moim zdaniem wygląda rewelacyjnie. Ja osobiście mam już dość wychudzonych dziewczyn wyglądających jak wieszaki na bieliznę. 

Kobieta musi mieć trochę ciałka i taka właśnie jest Ewa – bardzo kobieca. Mimo wszystko muszę przyznać, że jest też lekko zwariowana, co widać na zdjęciach. Dziewczyna potrafi się cieszyć i to jest miłe zwłaszcza teraz, gdy pełno jest dookoła ponurych ludzi.

Ewa Farna

Ewa Farna

Ewa Farna

Ewa Farna
Śliczna Ewa
Wypada tylko mieć nadzieję, że Ewa będzie się rozwijać w dobrym kierunku dając swoim fanom mnóstwa powodów do radości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz