poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Nowy fryz Miley Cyrus


Miley Cyrus – aktorka znana z produkcji Disneya “Hanna Montana”. Uwielbiana przez rzesze nastolatek. Idzie drogą kariery wytyczoną dawno temu przez wiele gwiazd estrady. Dokąd ją to zawiedzie?.
Tak się patrzę i nie wiem czy się śmiać czy nie?. Zastanawiam się po jakie jeszcze chwyty sięgnie ta celebrytka, aby zwrócić na siebie uwagę?. Pamiętam jak kilka lat temu widziałem Britney Spears całkiem łysą jak Sinead O'Connor i do tego mocno otyłą. Myślałem wtedy sobie, że nic mnie już nie zdziwi. A jednak stało się i nie jest to wcale pozytywne wrażenie. Miley przynajmniej kiedyś była całkiem ładną i miłą dziewczyną. Jednak z czasem zaczyna mnie irytować i przerażać. Po co zmieniać to co dobre?. Nie lepiej skupić się na aktorstwie i muzyce. Co jakiś czas bywa o dziewczynie głośno. Wygląda na to, że idzie śladami Madonny lub Lindsay Lohan. Och Miley, Miley zastanów się dziewczyno, co robisz?.
Widziałem zdjęcia zrobione jej przez paparazzi, na których widać jest jak pali papierosy. Szkoda, że nie promuje zdrowego stylu życia?. Walka z rakiem jest może i szczytna, ale lepiej być zdrowym niż chorym.

Miley Cyrus
Miley przed zmianą fryzury.

Więcej na ten temat można poczytać na stronie Kozaczek.pl
http://www.kozaczek.pl/plotka.php?id=39186

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz