czwartek, 9 sierpnia 2012

Solange Knowles twarzą Madewell

Popularna piosenkarka.


Jak wiadomo Beyonce Knowles to jedna z najładniejszych kobiet amerykańskiego show biznesu. Od lat dziewczyna jest na topie wszystkich rankingów popularności. Mnie osobiście jej muzyka nie zachwyca a uroda jest jaka jest. Nie gustuję w tego typu kobietach poza tym celebrytki we mnie też nie gustują, więc jesteśmy pod tym względem kwita. Nie mniej jednak Beyonce ma młodszą siostrę, która tak jak ona jest znana i popularna. Patrząc na jej zdjęcia widzę, że Solanga, bo tak ma na imię jest do swej starszej siostry bardzo podobna.

Tak jak Beyonce tak również 26-letnia Solange jest zarówno piosenkarką jak i aktorka, ale jeśli jakieś tam utwory starszej jeszcze słyszałem o tyle młodsza jest mi kompletnie nieznana. To trochę śmieszne, ale w USA jest ona wielką gwiazdą. O tyle jest to ciekawe, że w przypadku polityki używa się pojęcia: “nepotyzm”. Natomiast w show biznesie, w którym moralności jak i etyki nie ma wcale takie zachowanie nie budzi żadnego sprzeciwu. często bywa tak, że dzieci lub rodzina gwiazdy korzystają z jej sławy i same wchodzą do świata celebrytów. 
Nie każdy na szczęście tak postępuję, ale dziwne jest właśnie to, że inaczej ludzie patrzą na polityków a inaczej na celebrytów.

Wracając do Solange to w tym miesiącu dziewczyna została twarzą marki Madewell. Nazwa tej firmy kompletnie nic mi nie mówi. No cóż, za oceanem pewnie jest renomowana?. Wiem tylko tyle, że jest to firma odzieżowa. Kim właściwie jest ta Solange?. Napisałem, że piosenkarką i aktorką, ale też od stycznia tego roku modelką agencji Next Models. Ta nazwa już mi coś nie coś mówi na całe szczęście. Kojarzę ją z naszą Anją Rubik.

Pomyślałem, że poprzeglądam sobie fotki Solange i jedna rzecz, na którą od razu zwróciłem uwagę to jej włosy. Tak jak siostra ma długie, czarne włosy sięgające aż do bioder. często też lubi zmieniać fryzurę tak jak zresztą większość modelek. W tej branży włosy to podstawa choć widziałem już parę razy zupełnie łyse modelki. Jestem ciekawy czy będzie można zobaczyć ją w Polsce, albo w jakimś kalendarzu?. Niektórzy ludzie mają łatwiej niż inni, ale nic na to się nie poradzi. Solange należy do grona ludzi uprzywilejowanych, więc korzysta jak może. Mam nadzieję, że jest na tyle mądra, aby nie tworzyć swego wizerunku na skandalach jak parę innych osób?. 
Jej starsza siostra wydaje się stosunkowo mądrą dziewczyną. Po wyjściu za mąż się ustatkowała, ma dzieci i jest uważana za wzorową żonę i matkę.

Fotografie Solange Knowles.





Źródło: PAP
Beyonce Knowles
Siostra Solange

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz