czwartek, 13 września 2012

Miss to piękne dziewczyny.

Można wierzyć lub nie, ale z reguły Miss nie ważne jakiego konkursu nie koniecznie kojarzą mi się ze zniewalającą urodą. Zwykle rzadko, która dziewczyna okazuje się być godna zainteresowania z mojej strony.

Tak jak w tym przypadku trzy lata temu taka ładna dziewczyna została Miss Niemiec a ja nawet o tym nie wiedziałem?. Miło jest tak czasami dowiedzieć się o kimś ładnym. Widzę, że Niemki też mogą być atrakcyjne, to dobrze.
Via Flickr:
Badische Zeitung & DPA

Oczywiście nie tylko Niemki wyglądają uwodzicielsko choć nie słyną z urody tak jak Polki. To samo dotyczy również Rosjanek jak ta poniżej. Można ją podziwiać za urodę i minkę jaką zrobiła do kamery.
Miss Russia
dim_001.jpg, a photo by tiendatleipa on Flickr.
Nie wiem jak innych, ale mnie ta twarz po prostu przeraża?!.
Teoretycznie dziewczyna jest kandydatką, albo raczej była do tytułu Miss Rosji. Nie wiem czy zdobyła, ale życzę jej powodzenia. Mina jaką zrobiła pewnie nie tylko mnie przestraszyła?.