sobota, 15 września 2012

Natalia Schroeder czyli Jane


Rośnie konkurencja dla takich gwiazd polskiej estrady jak Ewa Farna czy Honorata Skarbek.
Wśród nich jest młoda, śliczna dziewczyna o nazwisku Natalia Schroeder. Tak jakoś kojarzy mi się ono z chyba byłym kanclerzem Niemiec, jeśli się nie mylę?. Dziewczyna śpiewa po polsku. Jej piosenka pod tytułem „Jane” może się podobać. Mnie osobiście po kilku przesłuchaniach nawet wpadła w ucho. Takie tam ciepłe wykonanie w stylu pop bez jakiś rewelacji.
Sądzę, że dziewczyna może mieć talent i przyszłość, jeśli tylko zechce śpiewać nie tylko po polsku. Z takim nazwiskiem śmiało powinna spróbować czegoś po niemiecku. Mam nadzieję, że zna ten język na tyle dobrze, aby poradzić sobie z tekstem?.

Niestety rynek polski jest bardzo hermetyczny i osoby śpiewające tylko dla polskiego odbiorcy nie mają szans zaistnieć za granicą. Nikt w Europie nie lubi polskiej muzyki a szkoda, bo to naprawdę czasami zdarzają się perełki.

Choćby Ewa Farna ma talent, a że śpiewa ni po polsku i po czesku ma więcej odbiorców. To samo mogę polecić Natalii. Jak do tej pory znałem tylko jedną dziewczynę o tym imieniu mianowicie Kukulską. Dawno jej nie słyszałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz