czwartek, 18 października 2012

Skandal ze zdjęciami z katastrofy smoleńskiej.

Od wczoraj cała Polska żyje informacjami dotyczącymi upublicznienia przez rosyjskiego blogera zdjęć z katastrofy smoleńskiej. Byłem na tej stronie i widziałem, że są bardzo drastyczne. Polskie MSZ wystosowało protest w tej sprawie, ale dla mnie najważniejszy aspekt tej sprawy leży gdzie indziej.
Z tekstów i filmu upublicznionego przez tego blogera wynika, że prawdę mogą głosić osoby związane z PIS-em i Martą Kaczyńską sugerujące, że był to zamach na prezydenta. Na zamieszczonym filmie padają strzały do osób, które mogły przeżyć katastrofę.
Na nagraniu widać jest prawdopodobnie pilota, który ocalał z katastrofy. Pamiętam, że pierwsze informacje z miejsca katastrofy były takie, że kilka osób ponoć przeżyło i zostało odtransportowane do szpitala. Z godziny na godzinę informacje się zmieniały i ostatecznie wynikło z tego, że zginęli wszyscy.
Cała ta katastrofa i relacje dziennikarzy z niej były jak dla mnie dziwne. TVN24 na bieżąco podawała coraz dziwniejsze informacje. Śledziłem pilnie wydarzenia przed telewizorem i miałem takie wrażenie, że coś jest nie tak.
Teraz nawet część rosyjskiej opinii publicznej potwierdza, że rzeczywiście władze część prawdy ukrywają przed nami. Można nie lubić PIS-u i panów Kaczyńskiego i Macierewicza, ale jeśli nawet sami Rosjanie z opozycji sugerują takie informacje to musi być coś na rzeczy.
Zdjęcia przedstawione przez blogera są szokujące, ale artykuł ciekawy przede wszystkim ze względu na ujawnienie nieznanych do tej pory opinii publicznej faktów. Rosja wciąż wydaje się być dzikim krajem, w którym dzieje się bardzo wiele zła. Chcemy pokoju, ale czy będzie zależy nie od nas samych lecz od woli polityków zasiadających na Kremlu. Wiele faktów sugeruje, że politycy rządzący Rosją mogą celowo dążyć do konfrontacji z zachodem wykorzystując do tego kartę Polski.
Dla nas, jako sąsiadów Rosji i Białorusi sojuszniczki Kremla jest to bardzo groźne przesłanie. 
Podobno zdjęcia ujawnił także członek Ruchu Palikota na swoim profilu jeśli dobrze zrozumiałem?. Z tego powodu został wykluczony z partii. 
 http://video.mail.ru/mail/8121976kansk/2302/2372.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz