wtorek, 2 października 2012

Skoki narciarskie na Stadionie Narodowym w Warszawie?!

Stadion Narodowy.


Czytam ja sobie dzisiaj informację na temat ewentualnego rozegrania konkursu skoków narciarskich na Stadionie Narodowym w Warszawie i oczom nie wierzę. Tak właściwie to oglądałem wiadomości w Polsat News i sympatyczna prowadząca podała taką właśnie informację. Myślałem, że może żartuje sobie czy jak?. Jednak w telegazecie również podano, że Walter Hofer rozważa możliwość rozegrania w przyszłym roku konkursu w skokach na stadionie.

To brzmi wręcz niewiarygodnie i gdybym o tym usłyszał dajmy na to 1 kwietnia to nawet bym się roześmiał. Jednak w latach 30 ubiegłego wieku w Ameryce rozegrano kilka takich konkursów w Chicago i Nowym Jorku. Nie wiadomo tylko czy miałoby się to odbyć zimą czy na igielicie?. W obu przypadkach brzmi, co najmniej groteskowo. Musiałbym to zobaczyć na własne oczy, aby stwierdzić czy rzeczywiście ma to sens?. Pod uwagę bierze się rozmiar skoczni od 65 do 100 metrów. Zatem rewelacyjnych skoków nie będzie.

Niestety karierę zakończył już nasz wielki skoczek Adam Małysz i chyba nie ma żadnych szans, aby zobaczyć go kiedykolwiek jeszcze na skoczni. Tak poza temat to zastanawiam się, co właściwie będzie teraz z tym stadionem?. Mistrzostwa Europy się zakończyły i jakoś nikt nie ma pomysłu jak spożytkować ten wielki obiekt w sposób sensowny?. Czy zatem rozgrywanie na nim jakiś konkursów typu skoki narciarskie może być strzałem w dziesiątkę?. Kto wie, ja tam bym nie przesądzał w tej chwili niczego?.

Adam Małysz.

Adam Małysz