wtorek, 29 stycznia 2013

Skylar Grey "C'mon Let Me Ride" but whither?

Miałem dzisiaj okazję zobaczyć teledysk na stacji VIVA Polska trochę dziwacznej jak dla mnie artystki imieniem Skylar Grey. Wydawało mi się, że wystąpił w nim Eminem.
Sprawdziłem dokładnie i moje obawy się spełniły. Czegoś równie dziwacznego to chyba jeszcze nie widziałem choć kto wie, może zapomniałem o kimś?.

Piosenka w ucho nie wpada, ale teledysk przyciąga uwagę, przynajmniej moją własną. Tak właściwie to na początku wydawało mi się, że utwór powinien nosić tytuł “Bicycle”.

W pewnym momencie Eminem wyśpiewuje frazę z “Bicycle” zespołu Queen. Skylar natomiast wygląda w klipie przerażająco. Realizatorzy chcieli nawiązać chyba w ten sposób do kryzysu gospodarczego z jakim zmaga się Ameryka?.

Ludzie tracą pracę, nie mają przyszłość, zaczynają prowadzić koczowniczy tryb życia – dosłownie tragedia rozpościerająca się nad całym państwem.

Jazda na rowerze jest aluzją do wciąż rosnących cen paliwa a widoczna przyczepa mieszkalna oznacza biedę i upadek. Ludzie w wyniku kryzysu tracą majątki, domy i w końcu lądują w takim właśnie miejscu.


Skylar


Na koncercie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz