czwartek, 25 kwietnia 2013

Międzynarodowy Dzień Zagrożenia Hałasem.

Dziś 25 kwietnia obchodzimy dla wielu bardzo tajemniczy “Międzynarodowy Dzień Zagrożenia Hałasem”. Został on ustanowiony przez Ligę Niedosłyszących.

Wbrew pozorom to wcale nie jest żart. Ja dla przykładu miałem okazję mieszkać kiedyś w miejscu rzadko uczęszczanym, które było ciche a teraz mieszkam w centrum miasta i zmagam się z hukiem dookoła.

Pamiętam swój pierwszy dzień na nowych śmieciach. Mam okna na ulice po której jeżdżą tramwaje. Przez pierwsze noce nie mogłem spać, bo gdy przejeżdżał w nocy tramwaj był huk, który mnie budził.

Szczególnie trudna jest sytuacja osób, które mieszkają niedaleko lotniska oraz przy ulicach o dużym natężeniu ruchu. Latem, gdy otworzy się okno to pomimo, że dźwięk w telewizorze włączony jest na cały regulator to i tak nic nie słychać, bo jest zagłuszany przez ruch z zewnątrz.

Nie powinno, więc dziwić, że tak wielu ludzi ma dziś problemy ze słuchem. Politycy niewiele robią, aby chronić ludzi przed hałasem. W przyszłości skutki tego mogą być zgubne dla całej gospodarki.

Zapraszam do obejrzenia filmu.

Dom-na-Rzgowskiej-film4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz