poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Miss Ziemi Bełchatowskiej 2013.

Powoli zbliżamy się do kolejnych eliminacji, których zwieńczeniem będzie wybór najpiękniejszej Polki jesienią tego roku.

Na razie trwają konkursy lokalne w tym Miss Ziemi Bełchatowskiej. Znamy już kilka finalistek, które powalczą o tytuł a zwyciężczyni zakwalifikuje się dalej.

Wśród dziewczyn jest taka jedna, która wpadła mi w oko. Nazywa się Justyna Kacperska i widzę, że ciałko ma genialne. Wymiary idealne takie jak lubię.

Do tego ruda a czytałem, że według amerykańskich naukowców to właśnie rude są uważane przez mężczyzn za najpiękniejsze. Dziewczyna ma szansę wywalczyć tytuł, ale to nie ja będę o tym decydował a zwykle moje faworytki padają nie wiedzieć czemu?

Justyna Kacperska

Jak się komuś nie podoba Justyna to może do gustu przypadnie taka bidulka jak ta poniżej. Nazywa się Angelika Stępień i także wygląda ciekawie.

Coś mi się zdaje, że ten konkurs nie będzie miał jednej faworytki a ja nie jestem wstanie wskazać tej, która odniesie zwycięstwo.

Miejmy nadzieję, że na samym konkursie w dziewczynach będzie nieco więcej życia niż na zdjęciach?.

Angelika Stępień