poniedziałek, 17 czerwca 2013

Nigella Lawson duszona przez męża?

Wiele wskazuje na to, że śliczna angielska pani kucharz ma ogromne problemy z własnym mężem. Jak donoszą portale plotkarskie w czasie wspólnego wypadu do restauracji para się pokłóciła.

Na oczach gapiów 70-letni mąż gwiazdy chwycił ją w pewnym momencie za szyję i zaczął dusić. Zdarzenie wyglądało przynajmniej na zdjęciach strasznie i nie wiem jak inni, ale ja jestem takim zachowaniem mocno zdegustowany.

Nie podobają mi się kobiecy bokserzy i to w takim starczym wieku. Pani Nigella powinna chyba rozstać się z awanturnikiem, bo to naprawdę nie ma sensu. Mam nadzieję, że sprawa się wyjaśni na tyle, aby do podobnych zdarzeń  w przyszłości już nie dochodziło.

Nawiasem mówiąc to w Polsce wiele kobiet ma podobne problemy i mam wrażenie, że niewiele tak realnie da się z tym fantem zrobić?.

Mężczyźni mają problemy z szanowaniem swoich partnerek. Popadają w frustrację i całą swoją agresję skupiają na partnerce.

Wiele psychologów sądzi, że winę ponosi picie alkoholu, ale ja myślę, że jest to tylko odrobina prawdy, bo źródło agresji leży w samej psychice.

Osoby podatne na zaburzenia popadają w alkoholizm i narkomanię z powodu własnej słabości a społeczeństwo i współczesna cywilizacja nie potrafi realnie pozbyć się problemu.

Nigella Lawson

Nigella Lawson