poniedziałek, 24 czerwca 2013

Pierwsze jagody.

Pojawiły się już pierwsze czarne jagody. Dzisiaj na rynku będąc na porannych zakupach zauważyłem pierwszych sprzedających te smaczne, leśne owoce.

Niestety mam przykrą wiadomość dla wszystkich obżartuchów, którzy uwielbiają zajadać się tymi pysznymi i zdrowymi owocami. Starszy pan, którego się pytałem o jagody oznajmił, że pospadały z krzaczków z powodu obfitych deszczów.

Z tego też względu sprzedawał je w cenie 9 złotych za pół litra i 18 za litr. Ewentualnie, gdybym chciał kupić pewnie coś bym tam utargował?.

Na hali też były w sprzedaży jagody po 25 złotych kilogram. Mam jednak nadzieję, że cena nieco spadnie, bo dla mnie to iście zaporowa cena.

Uwielbiam też pierogi z jagodami i jak tylko stanieją na pewno sobie zrobię a także kupię moje ulubione bułki z jagodami. Na rynku jest takie stoisko na którym zawsze są takie pyszne z dużą ilością nadzienia.

Nawiasem mówiąc łasuch ze mnie straszny.