sobota, 29 czerwca 2013

Rewelacja Polska Mistrzem Świata.

Tak właściwie to nie mistrzem świata tylko Europy. Polskie panie wywalczyły złoty medal mistrzostw Europy w piłce nożnej do lat 17 czym przeprawiły mnie o zawrót głowy.

Nie spodziewałem się ani ja ani nikt inny takiego sukcesu choć czytałem gdzieś tam, że ponoć prezes PZPN stara się o organizację Mistrzostw Europy Kobiet?.

To wynik przedziwny zważywszy, że tym sportem w Polsce mało kto się interesuje a w tak dużym mieście jak Łódź drużyny kobiet nie ma.

Kilka czy kilkanaście lat temu był Tramwajarz Łódź, ale co się z tym klubem stało to ja sam nie wiem?. Panie kiedyś grały nawet w I Lidze, ale to dawno.

Z polskich klubów słyszałem tylko o Medyku Konin, który chyba nawet był mistrzem kraju a tak to praktycznie nic o tym sporcie nie wiem.

Rozgrywki nie są transmitowane przez telewizję a w prasie czasem tylko ukaże się jakaś krótka notka.

W zupełnie innych nastrojach są za to panie z reprezentacji siatkarek, które w Pucharze Jelcyna zajęły ostatnie miejsce przegrywając dzisiaj w meczu o 6 miejsce z Japonią 1:3.

Siatkarki.

Team