niedziela, 22 września 2013

Agnieszka Radwańska wygrała w Seulu.

Panna Agnieszka Radwańska sprawiła mi dzisiaj rano ogromną przyjemność. Gdy obudziłem się i włączyłem Polsat Sport okazało się, że rozgrywa ona spotkanie “na żywo” z Rosjanką Anastazją Pawliczenkową.

Niestety nie widziałem pierwszego seta przegranego przez naszą zawodniczkę 6:7, ale pozostałe 2 widziałem w całości. Spotkanie było bardzo emocjonujące i do końca nie było pewności czy Agnieszka pokona Anastazję.

Na szczęście dwa pozostałe sety zakończyły się takim samym wynikiem 6:4 dla naszej zawodniczki i ostatecznie to Isia po raz 13 w karierze wygrała turniej WTA. Teraz czeka ją podróż samolotem do Tokio i występ w kolejnej imprezie.

Na szczęście dla niej pierwszą rundę ma wolną a w tej jej młodsza siostra przegrała dzisiaj z Dominiką Cibulkovą ze Słowacji 3:6 3:6. Mam nadzieję, że Adze pójdzie dużo lepiej niż Urszuli.

Nawiasem mówiąc to panna Agnieszka zmieniła ponownie kolor włosów na naturalny. Ma teraz ciemne jak miała i wygląda bardzo pociągająco. Jej ciało jest teraz genialnie wyrzeźbione przez sport. Podziwiam ją, bo taka dziewczyna to skarb a jak słyszałem jest bardzo kochliwa.

No cóż, nie chwaląc się ja też a jakoś nie jestem rozchwytywany przez piękne damy i naprawdę nie wiem dlaczego?. Pewnie za mało się pokazuję, ale też kto chciałby mnie oglądać, no kto?. Na zdjęciu poniżej widać Isię w blond włosach a ja akurat do blondynek szczęścia nie mam.

Agnieszka Radwańska zdjęcie.

Agnieszka Radwańska