sobota, 4 stycznia 2014

Ubywa aktorów z Przeminęło z Wiatrem.

Systematycznie ubywa aktorów wielkiego kinowego hitu jakim był bez wątpienia “Przeminęło z wiatrem”. Dzisiaj odeszła najstarsza żyjąca aktorka biorąca w nim udział czyli 98-letnia Alicia Rhett.

Obecnie najstarszymi aktorami są 97-letnia Olivia de Havilland, 93-letnia Mary Anderson i zaledwie 81-letni Beau Wilkes. Pani Alicia zmarła w szpitali w Charlston o czym poinformowała jej rodzina.

Film “Przeminęło z wiatrem” do tej pory jest chętnie oglądany i uważany za klasykę gatunku a aktorzy, którzy w nim wystąpili należą do galerii sław Hollywood. Nikt tak naprawdę nie wie na czym polega fenomen popularności tego filmu, ale faktem jest, że wzruszał, wzrusza i jeszcze długo będzie wzruszał kolejne pokolenia widzów.

W tej chwili myślę sobie o tych, których nie ma przy mnie a powinni być. Szedłem sobie rano przez ulubione dla mnie miejsce i nie widziałem tej osoby, którą tak bardzo chciałbym ujrzeć, objąć, przytulić i pocałować. Bierze mnie taka sama melancholia jak widzów tego popularnego filmu.

ATC with Humorous Fortune Cookie Message